Saturday, August 6, 2011

Lagi info mengenai minyak kelapa dara

Minyak Kelapa Dara mengandungi Medium Chain Triglyseride (MCT) yang hampir sama dengan lemak yang terdapat dalam air susu ibu (ASI) !!!
Dr. John J. Kabara, Professor Emeritus, Michigan State University and Consultant to Private Industries, Universities and Government Agencies, Galena, Illinois, USA http://www.coconutoil.com/John%20Kabara.pdf

" Minyak Kelapa Dara adalah Minyak Paling Menyihatkan di dunia"
Dr. Bruce Fife, Doktor Naturopati – USA

" Minyak Kelapa Dara mempunyai sifat-sifat anti-virus, anti-bakteria, anti-kulat dan anti-parasit semulajadi yang membantu mengawal berbagai penyakit"
Dr. John J. Kabara, Professor Emeritus, Michigan State University and Consultant to Private
Industries, Universities and Government Agencies, Galena, Illinois, USA.

" Minyak Kelapa Dara adalah makanan berfungsi yang memberi pelbagai khasiat kesihatan"
Dr. Mary Enig, Universiti Maryland USA


Minyak Kelapa Dara adalah 100% Organik, diakui oleh Doktor di seluruh dunia tentang khasiat minyak kelapa dara , bersifat anti virus & anti bakteria, boleh merencatkan virus HIV, tiada kolestrol, tidak menyebabkan kegemukan, menurunkan darah tinggi & kencing manis, tiada kesan sampingan, Diakui di seluruh DUNIA sebagai makanan berfungsi pada abad ke 21. Oleh itu tidak perlu diragui lagi khasiat minyak kelapa dara .

Fakta : Minyak Kelapa Dara telah mendapat pengakuan FDA di Amerika Syarikat dan dimasukkan didalam daftar GRAS (Generally Regarded As Safe) dan disahkan selamat untuk dimakan.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...