Monday, June 6, 2011

Rawatan gastrik kronik melalui herba semulajadi HPA

Penawar gastrik hpa merupakan salah satu perawatan alternatif untuk mengatasi masalah gastrik kronik apatah lagi yang biasa . Ubat gastrik tradisional ini adalah berasaskan bahan semulajadi iaitu herba-herba yang terdapat di negara kita. Ini adalah alternatif yang baik kepada ubat gastrik yang berasaskan bahan kimia yang biasanya hanya melihat merawat gastrik dari segi kesan yang sementara bukan menghilangkan masalah pada akar umbi.

Rawatan gastrik tradisional HPA adalah menggunakan kombinasi beberapa produk berasaskan konsep sinergi iaitu gabungan lebih dari satu produk akan menghasilkan kesan yang lebih baik. Antara salah satu daripada gabungan tersebut ialah herba tuju angin dan teh herba.

Kepada anda yang mempunyai masalah penyakit gastrik , ubat gastrik HPA adalah salah satu pilihan yang boleh anda cuba. Cepat-cepatlah rawat sakit gastrik anda untuk mengelakkan keadaan menjadi lebih teruk. Saya telah buat minisite untuk rawatan gastrik hpa untuk pembelian secara online

NAMA: ZAHRAH MINAN, 34 TAHUN
BRKERJAYA : PEGAWAI JABATAN AGAMA ISLAM.

“Saya mengalami masalah gastrik yang cukup teruk sejak 1994 lagi. Lambat makan saja, peluh dingin akan mula keluar dan perut terasa sakit yang amat sangat. Pada masa itu, setiap apa yang masuk ke dalam perut, akan keluar semula. Alhamdulillah, sejak mengenali produk HPA dan mengamalkan Kopi Radix serta Ubat Tuju Angin, penyakit gastrik saya hilang sama sekali.”

Sumber: Majalah HPA News Edisi bulan Mei 2007

ubat gastrik

>> penawar gastrik <<


1 comment:

armouris said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...