Wednesday, June 8, 2011

Cari duit halal melalui program ESP bisnes HPA

Jika anda mencari peluang untuk cari duit halal online dan offline , HPA kini menyediakan program ekslusif yang penuh dengan ilmu dan juga satu program berbentuk mentor mentee bersama leader-leader yang telah berjaya cari duit halal bersama HPA.

Program ESP (Eksklusif Sehari Bersama Pengarah Urusan HPA) yang telah dilancarkan sejak April 2011 yang lalu mendapat sambutan hangat dan luarbiasa. Pengisian program ini disampaikan oleh Pengarah Urusan HPA Industries Sdn Bhd bersama 5 IKON terpilih daripada TOP 20 yang telah dikeluarkan dalam 2 majalah IKON.

GM Alwahida Marketing dalam ucapannya baru-baru ini menyeru ahli HPA agar menggunakan ESP sebagai peluang mencari rakan kongsi yang baik untuk buat duit halal bersama HPA.

Menurutnya lagi HPA adalah sebuah perniagaan yang sangat unik kerana:

1. Ianya membangunkan sistem MLM Syariah.
2. Dibangunkan oleh pemimpin yang soleh, alim, cintakan agama, mempunyai semangat yang kental, mempunyai cita-cita besar untuk menuju kejayaan dunia dan akhirat.
3. Memperjuangkan produk halal dan toyyibah.
4. Sebuah perniagaan yang berasaskan herba dan bersumberkan Thibbunnabawi (perubatan Nabi).
5. Mempunyai tonggak kepimpinan pengedar yang tidak ada pada syarikat MLM yang lain.

BERITA TERKINI PROGRAM ESP

Program ESP di Ipoh pada 14 Mei 2011 telah dibatalkan, sebarang makluman perubahan akan dimaklumkan dari masa ke semasa. Mohon dihebahkan kepada semua.

Justeru itu, semua ahli yang telah membeli tiket masuk ESP Ipoh bolehlah digunakan untuk ESP Penang pada 22 Mei nanti. Diharap semua ahli dapat memberikan kerjasama sepenuhnya terhadap makluman ini.

Pasar ESP akan diadakan pada 14 Mei 2011 (Sabtu) jam 10.00 pagi di PASARAYA HALAL HPAIC bagi menggantikan ESP tersebut.

5 produk utama ESP yang akan dijual di pasar ESP: Kopi Radix Jumbo, Kopi Radix Papan, Koko Radix Kilo, Mocha Radix dan Radix Goat serta beberapa produk yang mengiringinya seperti produk dari Melaka Halal Hub, Minyak Enjin HPALUBE dan lain-lain.

JADUAL PROGRAM ESP BULAN MEI & JUN 2011

22 Mei 2011 : Dewan Budaya USM, Penang.
28 Mei 2011 : Akademi Latihan Felda (ALAF), Kuantan Pahang,
4 Jun 2011 : PERSADA, Johor Bahru,
11 Jun 2011 : HPAic, Shah Alam, Selangor

Sila daftar dan dapatkan tiket ke program ESP di cawangan HPA untuk mula cari duit halal bersama HPA.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...