Thursday, February 3, 2011

Kelebihan produk susu kambing higoat



Sebagai minuman sunnah, susu kambing mempunyai pelbagai manfaat dari segi kesihatan. Kini, pelbagai produk susu kambing telah muncul di pasaran. Antaranya ialah Higoat dari syarikat HR marketing. Susu kambing higoat mempunyai kelebihan dan manfaat yang telah terbukti keberkesanannya untuk merawat penyakit:

* Merawat Kencing Manis
* Sakit Jantung dan Darah Tinggi
* Gastrik
* Asma (Lelah)
* Acute Anemia
* Tulang Belakang Reput
* Angin Ahmar
* Insomnia
* Kebas Kaki dan Tangan
* Migrain
* Semput
* Masalah Keletihan
* Masalah Kulit
* Masalah Ketika Mengandung dan Kelahiran
* Masalah Susah Buang Air Besar dan Buasir

Dan terdapat banyak lagi penyakit yang boleh sembuh jika kita sentiasa mengamalkan minum susu kambing setiap hari dengan kerana susu kambing adalah minuman kesihatan, ia bukan ubat tetapi boleh menyembuhkan pelbagai penyakit dengan izin Alaah S.W.T.

HiGoat - Rahsia susu kambing yang kini telah disingkap mutu khasiat dan kebaikannya. susu kambing higoat terlaris untuk anda sekeluarga yang diyakini manafaatnya. Harga berpatutan, penuh nilai khasiat dan bermutu tinggi, suci lagi halal.

Kini terdapat cara mudah untuk meminum susu kambing. Anda tidak perlu risau bagaimana untuk simpan susu kambing bagi mengekalkan kesegaran, bau yang tidak menyenangkan. Penemuan terbaru susu kambing dalam bentuk tepung yang dinamakan Hi Goat keluaran Syarikat HR Marketing Sdn. Bhd. yang dijamin Suci dan Halal.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...