Saturday, September 24, 2011

Panduan P.ERCUMA cara buat blog


Blog boleh dikatakan satu kemestian dalam mempromosikan bisnes internet . Blog membantu membuat update mengenai bisnes internet yang kita buat dengan cara mudah . Cara buat blog juga boleh dikatakan agak mudah tanpa perlu skill IT yang tinggi kalau dibandingkan cara membuat website .

Antara laman blog yang mudah dan percuma ialah blogspot . Hanya beberapa minit untuk siapkan blog di blogspot untuk promosikan bisnes internet yang kita buat. Tapi bagi yang tidak biasa, mungkin masih perlukan bantuan. Di sini saya ada jumpa satu blog yang menunjukkan cara buat blog dengan blogspot. Semoga dapat membantu dalam usaha anda cari duit online .

http://teknikbuatblog.blogspot.com/

Bila sudah biasa dengan cara buat blog , langkah seterusnya ialah untuk mempromosikan blog tersebut supaya lebih ramai mendapat maklumat mengenai bisnes internet yang kita lakukan. Dan juga kita pastikan sentiasa membuat update mengenai bisnes internet yang kita lakukan di blog tersebut.

Semoga laman blog di atas membantu dan akan membawa bisnes internet yang kita lakukan ke level yang lebih tinggi dan memberi pendapatan sampingan yang lebih tinggi.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...