Sunday, February 1, 2009

Autoresponder, akhirnya siap juga aku setup..

Setelah bertungkus lumus beberapa hari untuk memasang sendiri
autoresponder di web hosting yang aku sewa, akhirnya berjaya
juga aku setup. Ada problem sket bila nak setup 'cron job' kat
web hosting. Tapi solve gak, silap script sket.

Kepada yang otai mungkin kejap je buat, tapi sebagai first timer
memang kelam kabut sket bro. Nasib baik ada panduan web
jualan dari Sdr Amirul yang aku beli dari salah sorang reseller
beliau.

Sebenarnya aku nak guna autoresponder ni untuk salah satu bisnes
Internet MLM aku. Nak memudahkan aku follow-up prospek.
Dulu tak organize sket bila nak buat email follow-up. Dan banyak
yang tak terfollowup.

Autoresponder follow up secara automatik semua prospek.
Ada je prospek masuk, aku terus masukkan dia dalam sistem
autoresponder tu. Nanti dia akan dapat email follow up aku
2-3 hari skali secara automatik. Kurang sket pening kepala aku
dalam buat kerja dari rumah ni.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...